Pages.

Saturday, September 10, 2011

I wish you're here. But you're not. You're there. And there doesn't know how lucky it is.

Okay semorang. Start harini dah boleh stop belajar mengira. The countdown ends today yeay! *clap clap*

=______________________=

No I'm still in Malaysia. Safe and sound. As sleepy as ever (wadde?). But yeah. Well, it's 10 September already. And Adam has left this morning. Leaving me crying my heart out wailing wanting him to come back desperately.


Kiddin. 


No I'm not sad. Tak sedih pun. Pelik kan? Semangat post down under gila sebelum ni, emo emo segala bagai, on the day itself, tak rasa apa apa.

Numb.

Watching him leave, I was just like, okay. Take care, be safe. Dah. Itu je. Last year he was standing right before me and we were staring at each other as if we were holding on to something, not willing to let go. This time, takde private moments pun (lol). He salam salam everyone, then looked at me, then turun bawah. Kalau last year masa turun escalator tu I could read his lips syncing "I love you", just now he went down straight tak pusing belakang langsung. Wawawahh sudah tough sekarang ye. Haha.

Point is, tak rasa apa apa pun. Numb.

I didn't cry at all while sending him off last year. Well his mom caught me off guard with a picture of myself holding back the tears mata berkaca kaca (cewah), but no, I managed to tahan and not shed a single tear. Hebat kan? Hoho truth is, I cried a gazillion times before the date itself. So when the day has arrived, it's like, well, my tears were all dried up, and I was prepared for it (kononnya). Another thing, maybe back then I didn't know how my future was going to be like, everything was uncertain. So marilah menangis combo Adam fly plus masa depan yang tak menentu.

This time.. Alhamdulillah. We had beautiful days before he left, and I already have my flight date and.. I tak packing langsung lagi! (bukan faktor gembira) Orang tanya, so dah beli barang barang start pack sikit sikit dah? Bella dengan yakinnya menjawab, NAK BELI APA? Dan selalunya orang yang bertanya itu akan jawab, err, aah ek? Gotcha! (lol)

Entry macam gembira tapi.. Entahlah. Numb. Kemudian terfikir. Well lepas ni dah taktau nak randomly text siapa dah. Kalau dulu sampai rumah balik dari mana mana, terus text "Hoomeeeee!" Tak pun kalau terlepas LRT satu station terus text dia "Well terlepas satu station LRT lepas tu kena patah balik is SO NOT COOL." Walhal memang dah tau dia tak reply pun sebab confirm sure fire tengah berdengkur lagi. Bella semua benda pun nak report. Kadang kadang baru bangun tidur siang mamai mamai lagi pun terus call. Apelah. Lepas ni no more. But on a more positive note, jimat kredit. Kalau tak kredit macam air. Nak nak lepas ni topup dah naik harga cukai 6% (FAKIU) kan? Ha, memang sangat kena timing lah tu.

And kalau sebelum ni online tak pernah nak bukak Skype atau Oovoo sebab dia kat sini, sekarang ni haruslah. Melainkan kalau Facetime yang memang boleh call direct takpayah sign in apa apa (Izleen kalau kau baca ni memang aku refer kat kau pun). But 2 weeks je pun.. InshaAllah, we'll be fine.



Geeks


Okay semangat packing nak fly naik satu bar lepas hantar Adam kat KLIA.

No comments: