Pages.

Saturday, March 26, 2011

Dear Jane, I just read the first page of your diary and republish it here. Hope you don't mind.

I found this funny and cute and awfully GRRRR (geram okay) that I feel like sharing it here.

Sila. Tolong. Kelik. SINI

Awwwww. Sangat comel okay.

Ps. Have I mentioned that I feel like talking to someone in Australia? Balik3 UK Ire je. Tak pun India. Orang3 kat Aussie, add saya kat Skype okay. Search Skype name Bella. Confirm jumpa berpuluh juta ribu raban, Tapi takpe, we're connected 

Pergh. First time promote entry orang (dak KMB lak uh) kat blog. First time jugak promote Skype ID, buang tebiat apa?

ET versi tumbuhan. NAKKK!


Ps. Bedah, I teringat you lah. Bedah si bilik sebelah.

Alamak sebelum meraban lebih panjang, sila pergi tidur. Okaybye.



No comments: