Thursday, January 1, 2009

the chronology

12th-26th dec 08; yangon, myanmar.

*some text missing*
"one happy family without the two chipmunks"
.
.
.
31st dec 08; pantai batu burok, KT
roomates unite, we are TERRIFIC TOGETHER!! had lots and lots and lots of fun! cerita pasal matm*n chomey yg pandai buat chocolate cake, tgk Korean drama [which sure as hell means that he's romantic], undeniably rich, drives a harrier [bia la abg dye punye pon], anak ___ MB, and yup3, he's damn CUTE! only the fact that he's honey's bestfriend makes him so boooringggg~~ but who cares??
"rumet poreber yg bising dan haru biru"
.
.
.
.
31s dec 08; Darul Sementara, Paka
home, finally. after 2weeks++ merantau, daku akhirnya pulang. only to find out that the house was not in the way it should be. yeah. pecah masuk. kami dirompak [kate nabilah]. zahid's mr. lappy is gone. and ayah's camera too. c'mon, it's new year's eve! people should be having fun, wishing that the new year will bring all the good things. ini tak. menyusahkan org. "baik xyah hidup lau nyusahkan org"- [ayat femes angah kat kak cik]. kesian encik polis, kne dtg to inspect the crime scene [pengaruh csi]..why aa??manusia skrg semakin kejam...... *i'm too tired to say anything. just wishing that umi and ayah were here....
"pintu bilik yg dikopak oleh manusia durjana yg rakus dan tamak"
.
.
.
..end of 2008..
so what's left for me in 2009??
GOD knows.
"HAPPY NEW YEAR EVERYONE"

12 comments:

Yard said...

bella
ok ke ke
(bajet concern psl kwn bile da kne pecah rumah)
ha3
sesungguhnye ak kwn yg baek
hua3

eila said...

for now oke lg.

stil holding on.

[cewahh,cam haku lak kne rompak live]

haha btw thx yardd~

Yard said...

ha3
ada gaye fahri x?
wakaka
da x men ar tayamum2 nie
hu2

eila said...

yeah.bules3.

fahri yg gila dota.

pasni de sequel AAC.

pas C, D an?

so dye jd AAD-ayat2 DOTA.

mantap!

Yard said...

ha3
a-(yard)2 dota..AAD
tp msh bercita2 nk jd fahri
aac
xnk ar aad
ha3

eila said...

pergh,nice arh!

aYARD2 DOTA.

bley komesyelkan nih.

ngahaha~

ahuyy~ said...

hahaa...
ayard2 dota...
kelaka dorh..

Yard said...

jgn dowh
nnt ilang la martabat ak sbg fahri
ha3

eila said...

fahri yg versatile.

oke la.

da la beik,beriman,tawaduk,tawakal,sume2la.

n yes,pndai tayamum kt dinding.

serta pndai juga main doTa.

package uh!

eila said...

jap g jd aHuyy2 dota laks.

eceyhh.

Yard said...

adoi
npe perlu ckp tayamum kat dinding..
ha3

p/s:ak ske dow tayamum nie(x bersyukur lnsg..ada air nk tymm..ha3)

eila said...

hahah,tyme fom bpe dlu ek de praktikal tymum??
lam pi nyer silibus.
skg ni xkn IB xde kot mende alah uh?
yard bley mengepalai.
an yard an??