Wednesday, August 19, 2009

oh sweetheart.

sy taknak emo lagi.
betol.
sy rasa lately emosi sy sangatlah tidak terkawal.
sy menangis banyak3 kali.
lepas tu gelak macam takde masalah [padahal..]

bila sy emo,
mulelah.
post blog merepek3.
comment blog orang pon merepek3. [uhuk3]
lepas tu cari pasal dengan orang.
buat orang marah.
homework pon tak siap.
sebab tak bolehh fikir betul3.

bile sy emo jugak,
sy jadi sakit.
sakit emosi, sakit jasmani.
pendek kata, memang sakitlah.
dah dua hari tak pergi kelas.
sebab sakit yg tak sepatutnya..

emo jugak buat sy suka makan.
makan mengarut3.
n jadi coffee addict tahap kritikal.
sampai kena marah dengan KN.
lepas tu buli orang suruh belanja nasik tom yam kat kfc.


apa ni bella.?

sy taknak emo lagi dah.


sy cuma nak jumpa ayah, sementara ayah masih di KL.



tenanglah wahai hati..



OPEN APOLOGY:
friends, i'm so sorry if i have been acting weirdly [that inclused annoyingly] towards you guys these days; especially to my dearest classmates. i just need some time to pull myself together..

1 comment:

SimPanG said...

sori2... jika saya terslh cmment =)
x pe bella, take ur time...
blog ini nmpaknya akn terkuar dri 'musim orang emo'
hehe...