Pages.

Tuesday, August 25, 2009

i seriously feel like giving up.

i thought the ultimate invention of the GodDamnCalculator is scary enough.


but now Geometer's Sketchpad freaks me out even more.



and there is no way i will try GeoGebra.




M A T H E M A N I A C . !

Sunday, August 23, 2009

the sweet taste of 2nd wife kurma [heavily influenced by classmates]

di-tag .soalan sikit ,maka saya dengan bangganya menjawab .
[tp sory la atiq ,lambat..]

1.nama timangan anda

bella.

2.anda seorang yang..
menentang poligami, tetapi menyokong tindakan merampas suami orang seperti yang dilakukan oleh waheeda baru-baru ini . (ha ?)

3.insan yang teristimewa
suami ( yang bakal dirampas dalam masa sekurang3nya 5 tahun lagi .)

4.lagu kesukaan
wassini (sebab waheeda idola sekarang :))

5.makanan kegemaran
kurma yg sedap rasa macam bini nombor 2 (sponsored by farah ,supported by edy)

6.warna kesukaan
putih (echuq sangat yakin dengan jawapan ini)

7.benda yang ada dalam beg
bagpack ?maths file dan portfolio sekali. (haram nak buat)

8.kali terakhir anda menangis
it's none of your business .humphh .

9.sikap yang membuat anda stress
demanding .hempuk karang ,baru tau !

10.tag 6 rakan anda
TAKNAK .

sekian ,harap makngah .

Wednesday, August 19, 2009

oh sweetheart.

sy taknak emo lagi.
betol.
sy rasa lately emosi sy sangatlah tidak terkawal.
sy menangis banyak3 kali.
lepas tu gelak macam takde masalah [padahal..]

bila sy emo,
mulelah.
post blog merepek3.
comment blog orang pon merepek3. [uhuk3]
lepas tu cari pasal dengan orang.
buat orang marah.
homework pon tak siap.
sebab tak bolehh fikir betul3.

bile sy emo jugak,
sy jadi sakit.
sakit emosi, sakit jasmani.
pendek kata, memang sakitlah.
dah dua hari tak pergi kelas.
sebab sakit yg tak sepatutnya..

emo jugak buat sy suka makan.
makan mengarut3.
n jadi coffee addict tahap kritikal.
sampai kena marah dengan KN.
lepas tu buli orang suruh belanja nasik tom yam kat kfc.


apa ni bella.?

sy taknak emo lagi dah.


sy cuma nak jumpa ayah, sementara ayah masih di KL.



tenanglah wahai hati..



OPEN APOLOGY:
friends, i'm so sorry if i have been acting weirdly [that inclused annoyingly] towards you guys these days; especially to my dearest classmates. i just need some time to pull myself together..

Sunday, August 16, 2009

Tuesday, August 11, 2009

rearrange OKKAY. u'll get a KOYAK.

[baru lepas bc entry al-ikhsan mengatakan beliau emo. so sy pun nak emo jugak]

apparently hari ni bukanlah antara hari3 terbaik sy di kmbott.

had a math quiz. supposed to be at 7.30am. but due to permintaan ramai, postponed to 4.30pm. did it help.? no. zero. thanks. takmengubahape3kenyataanpon. boley kire ngan jari bape soalan yg boley jawab. [memangla, soalan sume pon ade 10 je.haish]

esok mock interview. oh sgt shitty. chuak. jgn tanya medical terms and issues, boleytakk.? i dont have answers for that. in fact, i don't even care?? benci. benci. benci. for the first time ever in my whole life, i'm starting t o hate interviews, ye, perasaan mahu mencarut sangat tinggi.

since esok mock, marilah kita bersama3 meng-on9-kan diri mencari articles tentang medicine. apparently setelah bepuluhjutaratusribu kali mencuba, barulah boley on9. itupun slowlembapbengapcamsiputbabi-siputponlagilaju.

dah boley on9 uh, mengada3 bukak fb. pergh,mencari maut. terbaca sesuatu yang sangatamatlahmenyakitkanhati dan meruntunperasaanjiwaragabasket. adeyh, terus logout fb. taktahan.KOYAK. sumpah koyakRABAK. [sy emo]

card reader tak boley baca memory card. buduh. lau dah tak reti sangat nak baca memory card uh, tak payah la jadi cardREADER. balik sekolah dulu, belajar mengeja. tu la, suruh pegi sekolah banting taknak. degil. kan dah kena.





sy betul3 koyak, terutamanya sebab fb uh, dan mock interview esok. marilah sama3 berdoa agar pacik3 interviewer tidak bertanyakan mengenai factual medical stuff.




berdoa.

berdoa.


berdoa.


...

Saturday, August 1, 2009

everyone's a mask rider.

dalam bas. heading to kuantan. mahu balik rumah dan menjeleskan org3 di kmb.
[dah 2nd time pegi pudu sorang3, so dah xboleh nak brag dlm blog:p]



*buzz*
(the phone was on silent)





1 message received.

from: ****
message: kmb cuti sminggu! haha!


? ? ? ? ? ? ? ?


no, i'm not happy with that.

mana boleh cuti sekarang??

my family is going back this sunday.. and me??

i'm going to be officially HOMELESS.

2 week stay at maya,

dan sekarang baru nak cuti????

IA pun dah hantar.

sleepless nights, and only now we are having break??

and for god sake, i'm having fever right now.

*%&^$@$>??




i'm pissed off. i really am.



[ada siapa3 nak bagi sy menumpang di rumah mereka???]